MEVCUT KULUPLER HAKKINDA BİLGİLENDİRME
a) Öğrenci kulüpleri kurulduktan sonra Karar Defteri, İşletme Defteri, Gider Makbuzu temin etmekle mükelleftir. Bu defterler genel kurul öncesinde Kültür Şube Müdürlüğüne getirilerek mühürletilir.
b) Yapılacak Genel Kurul toplantısı en az 15 gün öncesinde yeri, tarihi ve saati Daire Başkanlığına bildirilir. (Yönerge ilgili Madde 14)
c) Yönerge gereği (Madde 14) Genel Kurul yapılır.
d) Genel Kurul toplantısı sonucunda hazırlanan ve karara bağlanan Faaliyet ve Bütçe Planı, yapılacak seçim sonrası Yönetim Kurulu ve Denetleme Kuruluna seçilen isimler kurul toplanma tarihinden itibaren 15 gün içerisinde Daire Başkanlığına bildirilir.
e) Yönetim Kurulu 7 asil ve 2 yedek üye ile belirlenir. Kulüp Başkanı yönetim kurulu üyeleri arasından olmak üzere yönetim kurulu tarafından seçilir. Denetleme Kurulu 3 asil ve 3 yedek üye ile seçilir. (Yönerge ilgili Madde 15)
f) Genel Kurul gerçekleştirmeyen kulüplerin başkan, yönetim kurulu ve denetleme kurulu belirlenmemiş olacağından herhangi bir faaliyet yapmasına izin verilmez.